
ALGEMENE VERKOOPVOORWAARDEN EPERON AUBLAIN
Om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en de hygiëne- en veiligheidsomstandigheden voor iedereen te garanderen, vragen wij u om dit reglement aandachtig door te lezen.
Huurperiode Deze kamer wordt aan u verhuurd voor een bepaalde periode die u bij uw reservering heeft vastgelegd. De huur heeft een vaste looptijd en wordt tussen partijen overeengekomen.
De huurprijs wordt betaald bij aankomst in het pand. Indien het verblijf wordt verkort, blijft de huurprijs verschuldigd. De aanbetaling blijft verschuldigd indien de annulering niet eerder dan 48 uur vóór de reserveringsdatum plaatsvindt. Voor aankomst vraagt de gastheer, met uitzondering van reserveringen die via onze partners zijn gemaakt, de bankgegevens op die de klant op de website van de partner heeft verstrekt. Alle prijzen zijn inclusief BTW.
Voor alle reserveringen is het noodzakelijk dat het volledige bedrag voor het verblijf betaald is. Nadat u uw reservering heeft gemaakt en het totale bedrag van het verblijf direct heeft betaald, stuurt de dienstverlener u een reserveringsbevestiging. annulerings-/vroegtijdige vertrekkosten - annuleringsverzekering. Bij annulering van een reservering worden annuleringskosten in rekening gebracht. Indien de klant voortijdig vertrekt, ongeacht de reden, wordt de prijs van het verblijf niet terugbetaald, zelfs niet gedeeltelijk. De klant kan zich tegen deze risico's verzekeren door een annuleringsverzekering af te sluiten.
Een reiziger kan onder geen beding aanspraak maken op het recht om buiten deze periode op het terrein te verblijven. Aankomst en vertrek, Aankomsttijden zijn gepland in de middag vanaf 19.00 uur. tot 22.00 uur Indien u te laat of te vroeg aankomt, dient u dit vooraf te bespreken. De vertrektijden zijn gepland in de ochtend vóór 9.30 uur.
Ons pension is geen plek die vrij toegankelijk is voor het publiek. Het is een familie die je verwelkomt in hun huis, eventueel met andere reizigers onder hetzelfde dak. Wij nodigen u uit om in een gezellige sfeer en met respect voor ieders privacy te genieten van alle leefruimtes die tot uw beschikking staan. Om de rust op het terrein te bewaren, moet het geluidsvolume binnen en buiten het terrein beperkt blijven. Ook om de buurt niet te storen. Het is ten strengste verboden om 's avonds na 22.00 uur lawaai te maken. en vóór 8.00 uur. In geval van een geschil of klacht behouden wij ons het recht voor om klanten die overlast veroorzaken, uit te sluiten.
Roken is ten strengste verboden in de accommodatie. Helaas kunnen wij geen dieren in de accommodatie huisvesten. Alle meubels staan tot uw beschikking. Zorg ervoor dat ze in goede staat verkeren en schoon blijven. Meubelen en roerende zaken mogen uitsluitend worden gebruikt waarvoor ze bestemd zijn en op de plaats waar ze zich bevinden. Het is ten strengste verboden om deze buiten de accommodatie te vervoeren, noch om wijzigingen aan te brengen aan de gehuurde ruimte. De klant verbindt zich ertoe om onmiddellijk en op eigen kosten alle reparaties uit te voeren die nodig zijn als gevolg van verkeerd gebruik van deze installaties.
De levering van water, elektriciteit en verwarming is bij de huurprijs inbegrepen. Om dit zo te houden en om het milieu zoveel mogelijk te respecteren, moet u eraan denken om de lichten uit te doen als u een kamer verlaat, het water niet onnodig te laten lopen en deuren en ramen niet te lang open te laten staan als u de verwarming gebruikt. Zorg er in de zomer ook voor dat u de ramen sluit als u gaat wandelen. Alle voorzieningen staan tot uw beschikking, mits u deze bij normaal en redelijk gebruik gebruikt. Omdat ons etablissement over een septictank beschikt, verzoeken wij u niets door de toiletpot te werpen, behalve toiletpapier; Ander afval dient in een daarvoor bestemde afvalbak te worden gedeponeerd. Elke toegangsdeur tot de accommodatie is voorzien van een sleutelslot. Zorg ervoor dat u ze goed sluit wanneer u het pand verlaat. U bent aansprakelijk voor diefstal en schade die het gevolg zijn van het niet naleven van deze clausule.
Om uw privacy te waarborgen, bezoeken wij tijdens uw verblijf niet uw kamer. Omdat we het milieu zo beschermen, verschonen we niet systematisch handdoeken of lakens. Als u na een paar dagen de handdoeken wilt vervangen, het beddengoed wilt verschonen of wilt dat wij bij u langskomen om de vuilnisbak te legen of het huis opnieuw schoon te maken, kunt u dat aan ons vragen. De kamers zijn niet bedoeld voor het wassen van kleding of het nuttigen van maaltijden. Er is gratis WiFi beschikbaar. Bij gebruik van de internetverbinding stemt de huurder ermee in zich te houden aan de wetgeving inzake downloads en websitebezoek. Indien de bevoegde instanties daarom verzoeken, zijn wij verplicht de contactgegevens door te geven van de huurder die van de aansluiting gebruik heeft gemaakt.
Waardevolle spullen (sieraden, multimedia-apparaten, diverse betaalmiddelen, etc.) mogen niet in geparkeerde voertuigen worden achtergelaten. Gasten aanvaarden geen enkele verantwoordelijkheid als deze spullen kwijtraken.
Het ontbijt wordt in het huis geserveerd, tussen 7:00 en 9:30 uur.
Algemene bepalingen, overeenkomstig decreet nr. 2006-1386 van 15 november 2006, is roken verboden op plaatsen voor collectief gebruik. Het gehele etablissement, inclusief de kamers, is daarom rookvrij.
Onze gasten verbinden zich ertoe om de kamer aan het einde van hun verblijf in perfecte staat achter te laten en om eventuele schade waarvoor zij verantwoordelijk zijn, te declareren en hiervoor financieel verantwoordelijk te zijn.
Kinderen die op het terrein wonen, vallen uitsluitend onder de verantwoordelijkheid van hun ouders.
De keuken is niet beschikbaar voor gasten. Diefstal en ongevallen: de eigenaar wijst alle verantwoordelijkheid af in geval van diefstal of persoonlijk letsel op het terrein.
Neem bij een storing of defect direct contact met ons op. Wij zullen dan ons best doen om de situatie te verhelpen. Zonder onze toestemming kunnen wij geen vergoeding voor defecten of reparaties in rekening brengen. Indien de vestiging niet beschikbaar is, in geval van overmacht, een technisch probleem of om een andere reden, behoudt de vestiging zich het recht voor om reserveringen te annuleren.
In geval van een geschil en bij gebrek aan een minnelijke schikking, zijn de bevoegde rechtbanken de rechtbanken van de plaats waar de maatschappelijke zetel van de exploitant van de vestiging is gevestigd. Wij danken u bij voorbaat voor uw begrip en medewerking en wensen u een prettig verblijf.
Elke reservering door de klant veronderstelt dat hij de algemene voorwaarden heeft gelezen en uitdrukkelijk heeft aanvaard, zelfs indien hij deze voorwaarden niet met de hand heeft ondertekend. De klant en de dienstverlener komen overeen dat de bevestiging van de reservering door de klant definitief is wanneer hij op de knop "Ik accepteer de voorwaarden..." klikt. Door dit te doen, verklaart hij de leveringsvoorwaarden en de bijzondere voorwaarden te hebben gelezen en geaccepteerd. Hij bevestigt zijn reservering en betaalt. Dit is een elektronische handtekening die tussen partijen dezelfde waarde heeft als een handgeschreven handtekening. Deze elektronische handtekening geeft dus enerzijds uitdrukking aan de instemming van de klant met het aanbod van de dienstverlener en anderzijds aan zijn aanvaarding van de algemene voorwaarden.
De klant is verplicht om correcte, volledige en actuele informatie te verstrekken, met name, zonder dat deze opsomming uitputtend is, betreffende de samenstelling van de groep deelnemers aan het verblijf (personen, minderjarigen, enz.) en de reden van het verblijf. De klant is verantwoordelijk voor alle gevolgen, in het algemeen en in het bijzonder financieel, die voortvloeien uit de onjuiste, onvolledige en/of verouderde informatie die hij heeft verstrekt.
ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR ONLINE VERKOOP VIA ORC - EPERON AUBLAIN
1. Doel
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle onlineboekingen die bij onze vestiging [BEDRIJFSNAAM] worden gemaakt met behulp van de Regionale Marketingtool (ORC-systeem).
De klant erkent kennis te hebben genomen van deze algemene voorwaarden en deze te hebben geaccepteerd. Er is geen enkele reservering mogelijk zonder dat de klant hiermee akkoord is gegaan. De klant heeft de mogelijkheid om deze algemene voorwaarden op te slaan en af te drukken.
2.Aanbiedingen
Al onze advertenties, webpagina's en aanbiedingen worden te goeder trouw en op basis van de beschikbare gegevens opgesteld. De kaarten, foto's en illustraties dienen uitsluitend ter informatie en zijn niet contractueel bindend. Deze kunnen nog worden gewijzigd voordat de reservering definitief is. De klant machtigt ons om kennelijke materiële fouten in de informatie die wij aan hem meedelen, te corrigeren.
3. Prijs
De prijzen die op het moment van boeken worden weergegeven, vormen de totale prijs van de verkochte dienst, inclusief belastingen, toeslagen en andere kosten. Eventuele extra kosten worden duidelijk aangegeven voordat u de dienst boekt.
De klant machtigt ons om kennelijke prijsfouten te corrigeren.
4. Reservering
De klant kiest de diensten die op de regionale marketingtool worden aangeboden. Hij erkent kennis te hebben genomen van de aard, de bestemming en de boekingsvoorwaarden van de diensten die op de boekingstool worden aangeboden en de nodige en/of aanvullende informatie te hebben opgevraagd en verkregen om zijn boeking met volledige kennis van zaken te kunnen uitvoeren. De klant is als enige verantwoordelijk voor de keuze van de diensten en de mate waarin deze aansluiten op zijn behoeften. Wij kunnen in dit opzicht niet aansprakelijk worden gesteld. Aan het einde van het reserveringsproces wordt de reservering als geaccepteerd door de klant beschouwd.
5. Boekingsproces
Reserveringen door de klant worden gemaakt via het elektronische reserveringsformulier dat online toegankelijk is op de reserveringstool. De reservering wordt geacht tot stand te zijn gekomen na ontvangst van het reserveringsformulier. De klant verbindt zich ertoe om vóór elke reservering alle voor de reservering noodzakelijke informatie in te vullen. De klant verklaart dat de verstrekte informatie waarheidsgetrouw en juist is. Zodra de definitieve keuze is gemaakt voor de te boeken diensten, omvat de boekingsprocedure de volgende stappen tot aan de validatie:
het invoeren van de bankkaart in geval van een verzoek om garantie of vooruitbetaling, het raadplegen en aanvaarden van de algemene verkoopvoorwaarden met betrekking tot de dienst(en) en ten slotte de validatie van de reservering door de klant.
6. Bevestiging van ontvangst van de reservering
De boekingstool bevestigt de ontvangst van de reservering van de klant en bevestigt deze onverwijld door een e-mail te sturen. De reserveringsbevestiging per e-mail vat het contractaanbod, de gereserveerde diensten, de prijzen, de verkoopvoorwaarden met betrekking tot het gekozen tarief, geaccepteerd door de klant, de datum van de gemaakte reservering en het adres van de vestiging samen waar de klant zijn klachten kan indienen.
7. Herroepingsrecht
Er wordt aan herinnerd dat, overeenkomstig artikel VI.53 van het Belgisch Wetboek van Economisch Recht, indien de overeenkomst een bepaalde datum of periode van uitvoering voorziet, de klant geen herroepingsrecht heeft in geval van een reservering:
accommodatie anders dan voor woondoeleinden (bijvoorbeeld vakantieaccommodatie),
van een transport,
van een huurauto,
catering en diensten met betrekking tot vrijetijdsbesteding.
8. Respect voor privacy
Wij verzamelen uw gegevens in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (2016/679) (""AVG"").
De persoonsgegevens die u ons verstrekt zijn noodzakelijk voor de verwerking van uw reservering en zijn essentieel voor het beheer en de levering van de diensten (artikel 6.1.b van voornoemd Reglement). Voor deze doeleinden kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan onze partners, waaronder Elloha.com, dat de reserveringstool beheert, online betalingsaanbieders en aanbieders die in derde landen zijn gevestigd. Met name bij onlinebetalingen moeten de bankgegevens van de klant door de betalingsdienstaanbieder aan de bank van de vestiging worden doorgegeven, teneinde het reserveringscontract uit te voeren. Wij maken uitsluitend gebruik van partners die een beschermingsniveau garanderen dat voldoet aan de beginselen van de AVG.
Met uw toestemming kunnen uw gegevens ook door ons worden gebruikt om u onze promotionele of commerciële aanbiedingen per e-mail of per post te sturen.
Wij bewaren uw gegevens gedurende een periode van 3 jaar na het laatste contact (e-mail, reservering, etc.).
Als persoon van wie uw gegevens worden verzameld, hebt u het recht om uw gegevens in te zien, te corrigeren en te wissen. Ook hebt u het recht om bezwaar te maken tegen het verzamelen van uw gegevens. U kunt deze rechten uitoefenen door ons een e-mail te sturen. Vermeld in uw e-mail uw naam, voornaam en adres en vermeld het onderwerp van uw correspondentie.
U kunt uw klachten over de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens richten aan de bevoegde toezichthoudende autoriteit.
[eventueel een hyperlink invoegen naar het privacybeleid van de instelling].